vraagstuk
We gaan starten met de Ondernemersacademie Food. We willen de deelnemers ondernemers- kennis en kunde bijbrengen, zodat ze een bestaande slagerij kunnen overnemen. Of een eigen foodonderneming kunnen starten. We hebben geen huisstijl of andere communicatiemiddelen en die moeten er wel komen.
Concept | ontwerp
We ontwikkelden een huisstijl en een website. Voor directe potentiële deelnemers ontwierpen we flyers en nieuwsbrieven. Om meer bekendheid te genereren, zijn artikelen geplaatst in bijna alle slagersvakbladen, en er zijn radiospots gelanceerd. Op dit moment worden de deelnemers benaderd via social-mediakanalen middels growth hacking.
Resultaat
Voor het eerste en tweede jaar hebben zich 10 deelnemers aangemeld. Het streven was 7 deelnemers.
ook geïnteresseerd?
kom langs!
Ik heb altijd een luisterend oor en heerlijke koffie of thee. En kom je tussen de middag, dan heb ik ook een lunch voor je. En wil je mij liever in jouw bedrijf zien, ook prima!