vraagstuk

Het op één lijn brengen van de huisstijl, dat was een van Rotoms eerste vraagstukken. Rotom heeft bedrijven in heel Europa, en de uitingen verschillen nogal met elkaar. 

Het op één lijn brengen van de huisstijl, dat was een van Rotoms eerste vraagstukken. Rotom heeft bedrijven in heel Europa, en de uitingen verschillen nogal met elkaar. 

Concept | ontwerp

Hun huisstijl bestaat al jaren. Om deze goed in lijn te brengen, zijn we begonnen met de inventarisatie van alle communicatiedragers. Van print tot vrachtwagen tot signing. En zelfs de panden werden onderhanden genomen.

Resultaat

Het resultaat van deze exercitie: een huisstijlhandboek met duidelijke richtlijnen voor kleur, typografie, grid, etc. Het volgende vraagstuk betreft de marketing en bijbehorende communicatie.

ook geïnteresseerd?
kom langs!

Ik heb altijd een luisterend oor en heerlijke koffie of thee. En kom je tussen de middag, dan heb ik ook een lunch voor je. En wil je mij liever in jouw bedrijf zien, ook prima!